niedziela, 2 września 2012

kalendarz

Jako osoba od lat związana z nauczaniem, nowy rok zaczynam we wrześniu. Nie ma więc chyba w tym nic dziwnego, że takie wydarzenie wymaga nowego kalendarza. Postanowiłam go jednak trochę zmienić, żeby był bardziej "mój"  :)

I taki efekt uzyskałam:


Najpierw okleiłam okładkę gazetami (klejem Magic), a brzegi taśmą dekoracyjną. Później pomalowałam rozwodnionym gesso, a po wyschnięciu nakleiłam kwiatki papierowe i zrobiłam dwa kwiaty przy użyciu pasty strukturalnej i pięknego kwiatowego szablonu. Następnie psikałam Glimmer Mistami, nakładałam farby akrylowe, brokaty, Distress Crackle Paint, a zabezpieczałam medium żelowym, które pięknie spaja wszystko w całość. Potem jeszcze kilka stempli zrobionych gdzieniegdzie czarnym StazOnem, literki przyklejone Glossy Accent i całość jeszcze raz pokryta medium żelowym. Podoba się wam? Jeśli tak, to po więcej zdjęć zapraszam na mojego bloga :)

pozdrawiam noworocznie!  ;)
coco.nut

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)