środa, 14 listopada 2012

Przepis na bombkę - kurs krok po kroku

Czas już zacząć pracować nad projektem Święta 2012. I to czas najwyższy. Prezenty, kartki, ozdoby do domu - żeby się wyrobić ze wszystkim już musimy mieć już plan, kompletować materiały i brać się do roboty! Dziś chciałam Wam zaproponować mój pomysł na bombki. Bazą są drewniane bombki - zawieszki a potrzebne nam będą jeszcze:

dwa papiery (ja wybrałam drewniany ze świątecznej kolekcji Echo Park - jest cudny!), nożyczki, klej (każda scraperka wie, że najlepiej Magic) oraz koronki, sznureczki i moja ukochana Dekoracyjna Taśma.
Zabieramy się do pracy - docinamy kółka na wymiar zawieszki:


Naklejamy kółka, z drugiego papieru (i tu również Echo Park - tym razem druk swiąteczny) wydzieramy kawałek (u mnie szerokosci około 3cm a długości całej bombki) i dobieramy koronkę, sznureczek i taśmę. Moje bombki są dwustronne więc to samo robiłam na "tyle". 


Teraz pozostaje nam już tylko wszystko nakleić, zawiązać i gotowe! Dla ozdoby dodałam jeszcze serduszko z napisem "made with love"


Prawda, że proste? Ja z efektu jestem zadowolona. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. A może nawet uda mi się Was zainspirować? Jeśli tak to koniecznie podlinkujcie nam efekty swojej pracy:)

A jak tu pozostać przy robieniu jednej bombki? To początek mojej kolekcji.


Już tak troszkę świątecznie pozdrawiam :*

ami



Wykorzystane produkty ze sklepu Stonogi.pl:

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)