sobota, 6 kwietnia 2013

Notes w brązach...

Uwielbiam tworzyć notesy, pamiętniki, sekretniki...pewnie dlatego ze lubię dużo notować, zapisywać, naklejać i oczywiście w nich malować ...bo przecież dookoła tyle pięknych i ciekawych rzeczy,które można "uchwycić", wspaniałych chwil, wartych zapamiętania.

Więc dziś chciałam pokazać Wam mój kolejny notatnik taki z nutką melancholii.
 Okładkę wykonałam z bawełnianego płótna i ozdobiłam ją cudownymi papierami z Primy i UHK Gallery. 

Całość utrzymana w brązach, które są bardzo bliskie mojemu sercu.




Na pierwszej stronie notesu...


Do wykonania notesu użyłam:
Papier do scrapbookingu, Engraver: Roulette [Prima 845360] Papier do scrapbookingu, Engraver: Black Leaf [Prima 845339] Papier do scrapbookingu, Engraver: Bank Note [Prima 845322]  Papier do scrapbookingu, Olde Curiosity Shoppe, Race for Time [G45] Papier do scrapbookingu, My Dear Watson, Świadek  Bukiecik różyczek, kremowy, 10 szt. [PE-067-D-42]   Okładka do notesu, albumu, format A6 Wykrojnik LR0150 - Gałązka [Marianne Design]
Samoprzylepne perły dekoracyjne biało - różowe AP100 [Dalprint] Klej Magic - tuba 45 g Poduszka do stemplowania [Dovecraft], Cocoa Brown

Ciepło Was pozdrawiam -Peninia*

3 komentarze:

  1. Ależ fajny klimacik :) I te papiery ..ech :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny:))bardzo lubię brązy:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, te brązy to Twój znak rozpoznawczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)