piątek, 2 sierpnia 2013

Lawendowe wieszaki

Witajcie :)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam letnie wieszaki, choć i zimą przyjemnie będzie wyjąć taki lawendowy drobiazg z szafy i powiesić na nim zimowy płaszcz.
Wieszak jest jednym z tych przedmiotów, które bardzo lubię i marzy mi się, by kiedyś w mojej szafie wszystkie były takie ozdobne i oczywiście każdy inny :)


Lawendowych jeszcze nie miałam okazji robić, więc tym razem właśnie takie.


Wykorzystałam ten sam motyw, a aby nadać im indywidualnego charakteru każdy postarzyłam inną metodą.
Jest więc postarzanie przy wykorzystaniu świecy


Postarzanie przy użyciu preparatu jedno składnikowego do spękań


I nie mogło zabraknąć ostatnio mojego ulubionego postarzania na cukier


Lato w szafie będzie gościło przez cały rok.

Pozdrawiam :)

Z e-sklepu wykorzystałam:
      
     
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)