czwartek, 8 sierpnia 2013

Pędzle

Witam Was serdecznie w ten upalny dzień! Jakiś czas temu  podziwiałam i oglądałam pędzle...na polskich i zagranicznych blogach i sama również zapragnęłam mieć takie cudo i postanowiłam sama zalterować dwa pędzle;mały i duży.Ale na tym się nie skończyło...ostatnio znów naszło mnie na wykonanie i ozdobienie kolejnych  pędzli. Tym razem w bieli i brązach.Pomalowałam je akrylową farbę i ozdobiłam  ulubionymi papierami firmy Prima, ,dodałam koronki taśmy Vashi oraz tekturki z Wycinanki.





Użyłam;
Farba akrylowa Daily ART, White, 120 ml Samoprzylepne perły dekoracyjne, 66 szt. [GRPE 002] Klej Magic - tuba 45 g Tusz postarzający Distress Ink, Brushed Corduroy   Zestaw mgiełek Glimmer Mist, Nature's Basics, 4 x 1 oz   Papier do scrapbookingu, Engraver: Bank Note [Prima 845322] Papier do scrapbookingu, Engraver: Roulette [Prima 845360] Papier do scrapbookingu, Engraver: Atlas [Prima 845308] Koronka ecru 1.5 cm, 1 mb [KJ1] Papier do scrapbookingu, Needle & Thread: Hem [KC-P1145]
Wakacyjnie pozdrawiam-Peninia*

3 komentarze:

  1. Fantastyczne!!! Widziałam taki pędzel Drychy, w zupełnie innym stylu, Twoje romantyczne i delikatne, są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałam że pędzle mogą być tak...piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)