niedziela, 3 listopada 2013

Zimowe miasteczka

Witajcie :)

Za oknem pogoda jeszcze typowo jesienna, kolorowe liście, deszcz, krótkie dni. 
Czas więc rozpocząć przygotowania do Świąt, 
bo one przecież już za niecałe osiem tygodni!

Moje przygotowania w tym roku rozpoczęłam od zimowego krajobrazu zamkniętego w bombce.

Na początek kościółek oprószony śniegiem w otoczeniu choinek i iglaków


I jeszcze widok z tyłu. 

 Miejsce łączenia zamaskowałam wstążeczką przyklejoną na taśmę dwustronną.
Dach lekko oprószyłam białym brokatem, który połyskuje w świetle.

Druga bombka zawiera malutki domek. 
Od razu uruchamia mi się wyobraźnia i już siebie w nim widzę, przy trzaskającym ogniu kominka.....


Przyznacie, że taki śnieg wcale nie jest straszny ;)

Pozdrawiam


Z e-sklepu do wykorzystania:

   
   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)