wtorek, 17 grudnia 2013

Świąteczne skarpety

Witajcie,

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Czas przygotować więc skarpety na prezenty.
Moje są dość duże, bo 26 x 28 cm i mam nadzieję, że pomieszczą wszystko, co trzeba ;)

Skarpety są uszyte z dość sztywnego białego płótna (to zasługa mojej koleżanki :) dzięki ).
Główny element to decoupage na tkaninie.
Górę skarpet zaś ozdobiłam w różny sposób.

Pierwsza udekorowana jest za pomocą srebrnej farby naniesionej przy pomocy stempli.


 Do tego troszkę srebrnej i perłowej konturówki oraz błyszczących niebieskich oczek.


Druga skarpeta ozdobiona jest przy pomocy gotowego syntetycznego filcu.


Biała gwiazdka wycięta została za pomocą wykrojnika. Całość dekoracji dopełniają błyszczące diamenciki.


Ostatnią skarpetę zdobi ornament ze świątecznej serwetki również przyklejony na preparat do decoupage na tkaninie.


I jeszcze zdjęcie całego kompletu skarpet :)


A jak idą Wasze przygotowania świąteczne? Też ozdabiacie skarpety?

Pozdrawiam :)


Z e-sklepu użyłam:
     
    
  



2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)