środa, 26 marca 2014

W dniu Ślubu...

Dziś chciałam pokazać Wam moją karteczkę z pudełeczkiem, którą wykonałam na Ślub dla kuzynki. Całość utrzymana w pięknych szarościach UHK Gallery i Galeri Papieru z nutką białych dodatków.
***



Do wykonania kompleciku żyłam:


Papier do scrapbookingu, Pastel, Sześć/six Papier do scrapbookingu 12x12, Aż nastanie świt 05 Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 1 mm, 400 szt.Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 gSamoprzylepne perły dekoracyjne, Mocca Cream, 120 szt. [GRPE 016]Wykrojnik HappyCut, Listki 6003 [Artemio]Sizzix Big Shot, Maszynka do wycinania i embossingu - PROMOCJA! KURIER GRATIS!Dziurkacz 2.5 cm, wzór 110/347, Listek róży Pudełko na kartki w formacie A6, karton biały gładki Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Ivory Opal, 100 szt. [GRKR-016]

Ciepłe pozdrowienia posyłam-Gosia

1 komentarz:

  1. Piękny komplet, takie wydanie szarości jest bardzo eleganckie i urokliwe:) Róża przepięknie się prezentuje na tym tle:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)