środa, 16 lipca 2014

Kawowy blejtram

Jeśli kiedyś zdarzy się Wam otrzymać taki piękny blejtram kawowy, to miejcie na względzie, że z pewnością da się go fajnie wykorzystać :)

Wiedziałam, że z posiadanym obrazkiem "kawowym" muszę coś zrobić. Zrobienie scrapa w wymiarach 40x40 (bo takie są boki blejtramu) trochę mnie przerażało więc postanowiłam pomalować go na biało i nakleić scrapa w klasycznym rozmiarze 30x30. W pracy postanowiłam wykorzystać papiery do scrapbookingu australijskiej firmy Kaisercraft z serii Happy Snaps i przypomniałam sobie o pewnym szablonie masce, firmy Crafter's Workshops którą kupiłam już dawno.


Scrap z założenia miał kontrastować szarość papierów UHKowych z kolorami KC :)


 Jako, że tło miało być tylko tłem to przez maskę nałożyłam gesso:

 I taki oto powstał efekt końcowy:


pozdrawiam gościnnie
ami

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)