poniedziałek, 2 lutego 2015

Mixmediowa ramka

Witajcie.


Jak trudne są pierwsze kroki, wie zapewne każdy z Was. I dlatego, z motylkami w brzuchu, zaproszę Was dziś na krótką wycieczkę po moim małym królestwie, jakim jest mix mediowanie. Zanim jednak zacznę, chciałabym się przedstawić.

Mam na imię Magdalena, w wirtualnym świecie rękodzieła znana jako Nolanna. Być może, niektórzy z Was mieli okazję poznać moje projekty, zajrzeć na bloga a może widzicie mnie po raz pierwszy? Wszystkich jednakowo serdecznie witam.
Zastanawiacie się co tutaj robię? Zostałam zaproszona przez cudowną załogę Stonogi.pl, do zaprezentowania moich zdolności, w próbnym poście kandydatek do DT 2015. W ramach tego projektu zaprezentuję ramkę, która jest połączeniem kilku technik. Znajdziecie w niej między innymi scrapbooking, embossing na gorąco, oraz cała masę nowości ze sklepiku.

Zaczynamy?

Ramkę z drewna sosnowego, pokryłam cieniutką warstwą gesso. Następnie przy użyciu  nowej, genialnej maski, w kilku miejscach naniosłam pastę strukturalną. Pamiętając, żeby ozdobić także boki ramki, aby dobrze prezentowała się w całości. Całość znów pokryłam gessem, by wyrównać kolory i żeby farby miały podkład. Po nałożeniu i wysuszeniu farb, pochlapałam i pocieniowałam wierzch ramki, aby nadać jej głębi i wyrazistej faktury.





Następnie zajęłam się robieniem dodatków. Z kremowej wstążeczki i kleju na gorąco, wykonałam kwiatuszki. Każdy z nich ma inny środek. Papiery i kraciastą wstążkę ułożyłam w coś, na kształt firanki, spod której wylewa się kaskada kwiatów. Wykonałam je przy użyciu pudru do embossingu.
Na całość nakleiłam kilka perełek a papiery pocieniowałam tuszami.




Rameczki tekturowe także zembossingowałam na gorąco. Użyłam jako podkładu niebieskiego tuszu. Dzięki temu zyskały kolor w stylu ombre. Sam puder ma szklaną, przeźroczystą strukturę i błyszczy jak szkło.




A tak prezentuje się ramka w pełnej krasie.




W pracy wykorzystałam:


Ramka prostokątna z szeroką ramą [MAK]Szablon 20x15 cm [KSD238], Kwadraty   Taśma z falbanką w kratkę 17 mm, brązowa, 1 mb  Kryształki i perły samoprzylepne, Nature Tones, 120 szt. [GRKP-005]Papier do scrapbookingu, Teddy Bears Picnic: Furry [KC-P1623]    Papier do scrapbookingu, Teddy Bears Picnic: Parade [KC-P1627]  Puder do embossingu, Blue GlassPoduszka do stemplowania [Dovecraft], Cocoa Brown  Poduszka do stemplowania [Dovecraft], Royal Blue





Mam nadzieję,że spodobał Wam się mój projekt. Miło było tutaj gościć, dziękuję za możliwość pokazania się Wam i mam nadzieję, że będziemy widywać się częściej. :)

 Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)