piątek, 20 marca 2015

Shine bright czyli błyszczący albumik



Oj, chodziło za mną zrobienie małego albumu. I tylko gdy zobaczyłam kolekcję Kaisercraft "Shine bright", od razu wiedziałam, że to z tych papierów powstanie mój mini album.
Jego wymiary to 13 x 8 cm, a jego grubość to 4 cm.
Album zrobił się praktycznie sam - na arkuszach: Golden i Buttercup jest całe mnóstwo ciekawych sentencji. Każda z tagowych strona albumu ma kieszonkę w którą można włożyć albo kartkę na zapiski, albo zdjęcie. W albumie jest sporo miejsca na notatki, lub opisy do zdjęć.




































Przy okazji robienia albumu miałam okazję wypróbować mgiełki Decoart - są świetne: mają piękne barwy ale i dobrze kryją, nawet czarny papier. Ja wypróbowałam dwa odcienie żółtego oraz biały perłowy. Dostawa kolejnych kolorów będzie zaraz po zbliżających się Świętach.
W albumiku jest sporo epoksydowych naklejek przylepnych, ja akurat użyłam gwiazdek i kółek.







Tak w przybliżeniu wygląda po zaschnięciu satynowa pasta Daily ART, ja akurat użyłam tej w kolorze szary agat.


Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

Papier do scrapbookingu, Shine Bright: Buttercup [KC-P1750] Papier do scrapbookingu, Shine Bright: Golden [KC-P1755] Papier do scrapbookingu, Shine Bright: Mango [KC-P1751] Papier do scrapbookingu, Shine Bright: Sunbeam [KC-P1747]
Mgiełka DecoArt Media Misters, DMM03 Primary Yellow, 59 ml Mgiełka DecoArt Media Misters, DMM11 Shimmer Yellow, 59 ml Satynowa pasta strukturalna Daily ART, szary agat, 50 mlTaśma samoprzylepna papierowa brokat srebrny 15 mm x 10 m Zestaw elementów tekturowych - Ażurowe skrzydła,  dwie pary [Wycinanka]
Narożniki metalowe, kolor srebrny, 4 szt.  Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 gPianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 2 mm, 400 szt. [5009]Perełki w płynie Daily ART, srebrne, 25 mlRuchome oczka, 2cm, 20 szt. [KSOC-020] Kryształki samoprzylepne 3 mm, Iridescent [PMA 351606]

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)