środa, 1 lipca 2015

Składak, czyli kolorowy albumik w technice scrapbooking - tutorial

Cześć!
Z kolorowych papierów Studio75 - kolekcji Splash it! skleiłam letni, radosny mini albumik.
Album można składać, formować na różne sposoby, bo dzięki temu, że na łączenie stron używam kawałków wstążki, to dają się one łatwo wyginać bez obawy o pęknięcie papieru na linii bigowania.
Przepis na mini album:
na okładkę - 2 bazy kwadratowe o boku 8 cm
strony do środka - 6 baz kwadratowych o boku 7,5 cm
na łączenie stron -7 kawałków wstążki o długości 7,5 cm

Rzecz jasna, stron można dodawać więcej i doklejać na różne sposoby - góra, dół itd.
Zapięcie można wykonać dowolne - np. na magnes, na ćwiek i sznurek, ja wybrałam wiązanie wstążką.
W trakcie robienia filmu wkleiłam do albumu tylko parę zdjęć, zmieści się ich jednak więcej.









Mam nadzieję, że kurs Wam się przyda
 i będzie okazja do podziwiania Waszych interpretacji  :)
Zapraszam do obejrzenia filmu!


Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:
 

Pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)