sobota, 19 grudnia 2015

Dwie świąteczne mediowe

Hej! 
Przedświąteczny, gorący okres trwa, 
więc ja dziś do pokazania mam właśnie dwie świąteczne inspiracje.
Są to kartki, które zrobiłam przy użyciu białego papieru oraz różnego rodzaju mediów.
Zaczęłam od zagruntowania papieru przy użyciu podkładu,
 potem przy użyciu maski i pasty strukturalnej zrobiłam tło.
Na obu kartkach tworzyłam kolor używając mgiełek Daily Art:
zielona to Wiosenna Zieleń, granatowa to Lapis Lazuli
Trochę efektu trójwymiarowości i połysku uzyskałam dzięki spryskaniu tła 
Śnieżynkowe wycinanki zrobiłam przy użyciu wymienionych mgiełek, 
a stemplowałam korzystając z białego akrylowego fluidu DecoArt.





Użyłam:

Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 31 wiosenna zieleń, 30 ml Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 24 lapis lazuli, 30 ml Mgiełka Daily Art, Mixed Media Spray kameleonowy, 03 niebieski, 30 ml 
Pasta strukturalna Daily ART, 100 ml Podkład biały Daily ART, 50 ml Farba akwarelowa w płynie, Ecoline 100 White, 30 ml
Fluid akrylowy DecoArt, Titanium White [DMFA39] Perełki w płynie Daily ART, błyszczące białe, 25 ml Perełki w płynie Daily ART, złote, 25 ml Brokat [K3GP03], Biel perłowa, 20 g Cekiny okrągłe 9 mm DPCE-027, Złote słoneczne 10 g
Karton do scrapbookingu 25x25 cm, 300 gram, biały, 1 arkusz [S75] Zestaw kart i kopert, format DL, białe, 10 szt.

Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)