środa, 4 maja 2016

Komunijne chlapanie

Witajcie
Sezon komunijny w pełni, więc i ja nie uciekłam od tego tematu.






Mam dla Was dzisiaj kartki, których bazą jest papier akwarelowy pochlapany mgiełkami Daily Art.
Na dwóch z nich psikałam mgiełkami na mokry papier a na dwóch
 robiłam też na mokrym papierze kleksy końcówką rurki z atomizera. 
Potem delikatnie przyłożyłam ręcznik papierowy i uzyskałam bardzo ciekawy efekt.






Papier ozdobiłam tekturkami z Wycinanki dostępnymi w naszym sklepiku, na które nałożyłam pastę satynową, kwiatkami, perełkami i wycinankami wykrojnikowymi.






Nałożyłam też pastę satynową przez szablony i na jednej karteczce odbiłam 
stempelek i zembossowałam go na gorąco. 


Zachęcam Was do eksperymentowania z mgiełkami bo to bardzo fajna zabawa jest :)









http://deco-wena.blogspot.com/


Ze sklepiku Stonogi użyłam:




1 komentarz:

  1. Bardzo fajne karteczki, oryginalne tła, ładne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)