poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Leśny Domek// Forest House

Witajcie Kochani!
Dziś mam dla Was Leśny Domek zainspirowany domkami wróżek budowanych z naturalnych materiałów. Takie domki są bardzo popularną dekoracją w irlandzkich ogródkach:). Projekt rozpoczęłąm od pokrycia domku serwetką ryżową i stronami ze starej książki. Następnie dodałam farby Deco Art oraz pastę strukturalną Daily Art razem z maską. Poźniej troszkę patyków, mchu i oplątwy:) Postanowiłam dodać także uwite z drutu kwiaty i własnoręcznie ulepionego ptaszka:). Wszystkie dodatki starałam sie utrzymać w tonacji zielono-brązowej.

Hello Friends!
Today I have for you a forest house inspired by natural fairy houses:). I started by covering the house with rice napkins and old book pages. Then I added Deco Art fluid acrylics and structure paste by Daily Art. After that, I added some sticks and different types of moss. I also added flowers made of wire and clay bird. I tried to stick to natural earthy colours;)







Użyłam produktów:
I used following products:

   

xx
Sylwia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)