wtorek, 20 grudnia 2016

Z Rodziną

Hej, tu Aka,
Dziś pokażę Wam, jakie kartki najbardziej kojarzą mi się ze Świętami.
Z dzieciństwa pamiętam, że wysyłane były kartki ze Św. Rodziną,
 które były przyozdobione najczęściej złotym brokatem. Pewnie nadal takie są do kupienia.
Ja zrobiłam dwie, na których pojawiły się stemplowe odbitki pokolorowane kredkami akwarelowymi.
Ozdobiłam je brokatowymi konturówkami Daily Art,
a obrazki dodatkowo wykończyłam złotą Ecoliną,
która jest widoczna, gdy kartkę przechyli się w odpowiedni sposób odbijający światło.









Ze sklepu Stonogi.pl użyłam: 


Stempel gumowy, Stampendous Cling Stamp, Manger Family Papier do scrapbookingu, Idą Święta 05 [S75]  Zestaw papierów do scrapbookingu 6x6, Idą Święta [S75] Zestaw kart i kopert, kwadratowe, białe, 10 szt.
Bloczek akrylowy do stemplowania 18x13 cm [Papermania PMA-9031005]  Poduszka do stemplowania [Dovecraft], Jet Black Bezdrzewne kredki akwarelowe, Progresso Aquarel Koh-i-noor, 12 kolorów - metalowe opakowanie Pędzel złoty syntetyk retuszerski J1010RS-3 Blok rysunkowy A5 na spirali, papier fakturowany 160 gsm, 30 ark.
Tusz postarzający Distress Ink, Tea Dye Cieniowacz do tuszów - Mini Ink Blending Tool, 2 cieniowacze + 4 wkłady Farba akwarelowa w płynie, Ecoline 801 Gold, 30 ml Konturówka brokatowa Daily ART, zielona, 25 ml Konturówka brokatowa Daily ART, złota, 25 ml


Radosnych i rodzinnych Świąt Wam życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)