niedziela, 26 lutego 2017

Męska sprawa- drewniane pudełko




Cześć wszystkim w to pochmurne niedzielne popołudnie.
Dziś mam dla Was drewnianą skrzynię bardzo mixed media z delikatnymi, ale wyraźnym akcentem.
Postawiłam na matowe tło z metalicznymi przetarciami i lśniącymi akcentami.

Oczywiście nie mogło zabraknąć tekstury, którą stworzyłam poprzez nałożenie kilku wzorów masek, wykorzystując Art Extravagance Texture Paste- Graphite. Do stworzenia tła, jak i wyeksponowania detali użyłam mediów Daily Art .
Do bielenia użyłam niesamowitego fluidu akrylowego DecoArt - Titanium White. Mam wrażenie, że ten produkt pokryje wszystko!!!


szczegóły:



Druga propozycja warsztatowa


Spokojnej niedzieli !







   


   


      

     


          


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)