wtorek, 2 maja 2017

Miłość uskrzydla - kuferek handmade w roli prezentu ślubnego

Jak ozdobić drewniane pudełko bez decoupage?

Odlewy z foremek silikonowych to świetny sposób na efektowne ozdobienie pudełka

Kuferek powstał w ramach prezentu ślubnego. Prosty, ale wymowny w przekazie - wszak Miłość Uskrzydla!



Jak ozdobić drewniany kuferek na prezent ślubny? Krok po kroku

Drewniane pudełko pomalowałam farbą kredową w kolorze kości słoniowej. Przeszlifowałam całość papierem ściernym, brzegi przetarłam aż do drewna. Cały dół pokryłam kropeczkami farbą w kolorze czerwona ochra oraz pomalowałam złotą pastą brokatową. W świetle pudełko delikatnie mieni drobinkami brokatu.


Dekoracja wieka był już bardziej pracochłonna. Serce to połówka bombki akrylowej. Odcięłam uchwyt i pokryłam całość pastą brokatową tapując gąbeczką. Następnie wymieszałam porporinę z klejem do decoupage i przetarłam tym akrylowe serce nadając mu złotego połysku. Gotowy element przykleiłam za pomocą medium żelowego.



Najwięcej zabawy miałam ze skrzydłami. Zrobiłam je z odlewów z foremek silikonowych. Brzegi skrzydeł podkreśliłam złotą porporiną, a cały motyw 'pokropokowałam' wokół farbą.


Mam nadzieję, że dzisiejsza inspiracja uskrzydli Was do twórczego działania :)

Pozdrawiam serdecznie
Ania Korszewska

4 komentarze:

  1. Cudne pudełko, z wielką przyjemnością oglądam Aniu, jak spod Twoich rączek wychodzą małe i duże arcydzieła:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)