niedziela, 13 sierpnia 2017

Płócienna piękność



Witajcie wieczorową porą.
 Na blog wracam z trzy dniowym opóźnieniem, wichury, ulewy zdecydowanie odcinają mnie od świata i możliwości publikowania postów. 
Mam nadzieje, że u Was jest zdecydowanie spokojniej oraz jesteście cali i zdrowi!

Jakiś czas temu przygotowałam dla Was płótno, wykonane przy użyciu past satynowych z Daily Art.
Po raz kolejny sprawiły, że projekt nabrał wyrazu.
Ostatnio czytałam, gdzieś, że niektórzy nie wyobrażają sobie życia bez papierów, one dla nich stanową podstawę i stanowią podstawę do stworzyć wszystkiego.

Dla mnie podstawą są media. I szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie życia bez nich!
Do moich faworytów należą pasty satynowe, które są idealne!


Dlaczego?
Nadają fakturę i strukturę pracy, można aplikować je wszystkim!
 Palcami również!-  uwielbiam to mazianie.
Wzór nałożony przez maskę jest wyraźny!
Kolor nie blaknie, pasta nie odpada.
Pasty satynowe mają piękną perłową poświatę !








   



  

http://www.stonogi.pl/granulki-strukturalne-finnabair-ingredients-stones-963705-p-21226.html  http://www.stonogi.pl/granulki-strukturalne-finnabair-ingredients-mini-stones-963712-p-21227.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)