środa, 4 kwietnia 2018

Skarbonka..



Witajcie kochani ;) 
Jako, ze już po świętach to postawiłam zrobić skarbonkę na zaskórniaki ,a że jest wiosna to nie  mogło na niej zabraknąć kwiatów z foamiranu które skradły ostatnio moje serducho i żywych kolorów. Tym razem postawiłam na róż i zieleń przeplatane bielą jak wyszło zerknijcie.. ;) 







Do pracy użyłam:
    










plus pasta strukturalna DecoArt MEDIA i foamiran którego możecie nabyć oczywiście w sklepie stonogi stacjonarnie ;) kwiaty z foamiranu wycinałam sama bez używania wykrojnika .


pozdrawiam gorąco ;) 

1 komentarz:

  1. Witam cię bardzo gorąco W ten chłodny kwietniowy dzień wykonała się kawał świetnej roboty fantastyczna skarbonka Aż z uśmiechem wrzucał Oby się do niej zaskórniaki hahaha Ja też zbieram zaskórniaki ale wrzucam je do opakowania po pringelsach hahaha życzę ci miłego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych dział


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)